Integrator Accord™
Integrator Accord™ webportal og Integrator Accord™ Mobile App (IA) Programvaren har blitt utformet som et supplement til den telefonbaserte supporten UCS tilbyr, og som erstatning for annen elektronisk kommunikasjon relatert til problembehandling.
Hensikten med IA er å få samlet all relevant informasjon på ett sted, og gi alle involverte parter fullt innsyn. Via IA vil NOC-ansatte, kinopersonale, feltteknikere mv ha tilgang til samme informasjon, og samtlige vil ha mulighet til å kommentere underveis i saksbehandlingen. På denne måten kan man erstatte ineffektive og lite sporbare kommunikasjonsmidler som SMS og e-post. IA er tilgjengelig via en nettleser eller mobilapp med en sikker pålogging via internett. Alle som benytter løsningen vil ha en unik bruker som er knyttet til personlig e-postadresse og telefonnummer. På den måten vil man kunne motta varslinger om saksrelaterte hendelser og oppdateringer etter ønske. En bruker vil bare ha tilgang til den eller de kinoene som er relevant for seg – både når det gjelder innsyn og når det gjelder opprettelse av problemer eller kommentarer. IA-portalen gir også brukeren mulighet til å registrere en ny hendelse som NOC-ens supportteam vil bli varslet om. Når den opprettede hendelsen har blitt mottatt av NOC, vil hendelsen bli tildelt et referansenummer og prioritet og håndtert etter normal prosess. Vi gjør oppmerksom på at alle saker med kritisk prioritet skal varsles via UCS NOC gratis telefonnummer, slik at NOC umiddelbart kan ta hånd om problemet sammen med innringer. Bruken av IA er gratis for alle, og det settes ingen begrensninger til hvor mange brukere hver kino ønsker å ha. For å logge inn eller opprette ny bruker på IA web – portal gå til Portal.